7.10.13

Aduan Kerosakan Peralatan ICT di Sekolah

Kepada pihak Pentadbir Sekolah, Guru Penyelaras ICT dan Guru Aset, berikut dilampirkan panduan dan dokumen-dokumen untuk tindakan pihak tuan/puan jika di sekolah tuan/puan terdapat peralatan ICT MILIK KERAJAAN yang mengalami kerosakan dan ingin diselenggara. Berikut ialah panduan dan dokumen-dokumen tersebut:


  1. Surat Siaran Aduan Kerosakan ICT Sekolah
  2. Carta Alir Aduan Kerosakan Peralatan ICT
  3. Kew.PA-9 Borang Aduan Kerosakan Aset Alih
  4. Borang Senarai Semak Lampiran A (SSPK)

*Setiap borang perlu dikepilkan juga dengan salinan kad Daftar Harta Modal (DHM) Kew.PA-2/Kew.312. Harap maklum.

Berikut disertakan contoh Kew.PA-2 yang lengkap dan dikemaskini:

No comments: